Regulamin udziału w konferencji

  1. Organizatorem konferencji jest Adventure Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żołny 49 A, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000222426, NIP: 951-212-74-87, REGON: 015879970, wysokość kapitału zakładowego: 50 000,00 PLN („Organizator").
  2. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wypełnienie elektronicznego formularza udostępnionego na stronie Organizatora i zatwierdzenie go poprzez aktywowanie dedykowanego przycisku „Zapłać On-Line (Pay-U)” lub „Proszę o fakturę Pro Forma” (co oznacza przesłanie go do organizatora) lub pobranie, wypełnienie i odesłanie na adres email Organizatora podpisanego przez osoby uprawnione formularza w formacie pdf zamieszczonego na stronie internetowej konferencji („Zgłoszenie”), oraz dokonanie płatności za udział w konferencji w terminie wskazanym w formularzu.
  3. Wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego udostępnionego na stronie Organizatora, a następnie zatwierdzenie Zgłoszenia poprzez aktywowanie dedykowanego przycisku „Zapłać On-Line (Pay-U)” lub „Proszę o fakturę Pro Forma” lub pobranie, wypełnienie i odesłanie na adres email Organizatora podpisanego przez osoby uprawnione formularza w formacie pdf zamieszczonego na stronie internetowej konferencji jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem przez podmiot wskazany w Zgłoszeniu, jako podmiot zgłaszający, umowy, której przedmiotem jest umożliwienie osobom wskazanym w Zgłoszeniu uczestnictwa w konferencji. Na podstawie Zgłoszenia Organizator wystawia i przesyła na adres poczty elektronicznej wskazany w Zgłoszeniu fakturę pro forma lub fakturę VAT.
  4. Osoba dokonująca Zgłoszenia działająca w imieniu i na rzecz innych osób powinna posiadać stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo do takiego działania i powinna przedstawić je Organizatorowi. W przeciwnym wypadku Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia Zgłoszenia.
  5. Osoba dokonująca Zgłoszenia ponosi odpowiedzialność za oświadczenia składane w trakcie realizacji procedury Zgłoszenia.
  6. Warunkiem dopuszczenia do udziału w konferencji jest prawidłowe Zgłoszenie uczestnika oraz uregulowanie płatności w terminie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym danej konferencji.
  7. W przypadku nie przyjęcia Zgłoszenia uczestnictwa z powodu wyczerpania miejsc cała kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni.
  8. Wycofanie Zgłoszenia jest możliwe tylko w formie pisemnej w terminie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym danej konferencji. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa po tym terminie organizator nie zwraca wpłaconej kwoty.
  9. Nieodwołanie uczestnictwa w terminie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym danej konferencji i nieobecność na konferencji powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  10. W przypadku odwołania konferencji z winy organizatora, Zgłaszającemu się zostanie zwrócona pełna kwota w terminie 14 dni.
  11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany kolejności, zakresu przedmiotowego oraz osoby prowadzącej poszczególne prelekcje.
  12. Koszt udziału obejmuje uczestnictwo w konferencji, dokumentację konferencyjną, przerwy na kawę oraz lunch, chyba, że z warunków szczegółowych udziału w danej konferencji wynika co innego.
  13. Ewentualne reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: adventure@adventure.pl. Zostaną one rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.