WSTĘP PROGRAM PRELEGENCI REGULAMIN FORMULARZ SPONSORING FOLDER
KONFERENCJA. 15 MAJA 2017
RYNEK PACZEK 2017
 
Hotel Courtyard by Marriott w Warszawie (ul. Żwirki i Wigury 1)

PRELEGENCI I PANELIŚCI
:

Karol Krzywicki - Zastępca Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds. rynku pocztowego

Zastępca Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej odpowiedzialny za rynek pocztowy od 2014 do 2016 roku oraz ponownie od lutego 2017 roku.  Wcześniej w l. 2005-2014 oraz 2016-2017 Dyrektor Departamentu Rynku Pocztowego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Od 2000 roku związany z sektorem pocztowym (Ministerstwo Łączności; Ministerstwo Infrastruktury; Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty; Urząd Komunikacji Elektronicznej).
Uczestnik prac legislacyjnych m.in.nad ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, nowelizacji Prawa Pocztowego oraz projektu nowego Prawa Pocztowego implementującego III Dyrektywę Pocztową. Reprezentuje Prezesa UKE w pracach Komitetu Dyrektywy Pocztowej w Komisji Europejskiej, jest członkiem Komitetu Kontaktowego Europejskiej Grupy Regulatorów Pocztowych (CERP) oraz Światowego Związku Pocztowego (UPU).

(zaproszony) Grzegorz Kurdziel - Członek Zarządu ds. sprzedaży, Poczta Polska S.A.

Członek Zarządu ds. Sprzedaży w Poczcie Polskiej S.A. Wcześniej przeszedł karierę zawodową od listonosza przez stanowiska kierownicze w pionie sprzedaży, zastępcę i dyrektora regionu sprzedaży po stanowisko Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą w Segmencie Klienta Kluczowego. Pełnił również stanowisko Członka Zarządu i sekretarza Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej. Absolwent politologii i nauk społecznych na Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Ukończył także studia podyplomowe na kierunki marketing i zarządzanie oraz studia doktoranckie w zakresie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim.

Dariusz Stolarczyk - Wiceprezes Zarządu, Ruch S.A.

Wiceprezes Zarządu Ruch S.A. odpowiedzialny za działalność operacyjną, w tym logistykę oraz IT, a także rozwój obszaru e-commerce i usług logistycznych. Wcześniej od 2007 roku związany z NFI Empik Media and Fashion, gdzie zajmował m.in. stanowiska członka zarządu NFI EMF, dyrektora ds. operacji, IT i łańcucha dostaw oraz Dyrektora Zarządzającego Empik Digital. Przed 2007 roku związany z firmą Accenture, m.in. jako lider praktyki handlu detalicznego w Europie Środkowej i Rosji oraz członek kierownictwa Accenture w Polsce.

Anna Kania-Okieńczyc - Wiceprezes Zarządu DHL Parcel Poland

Odpowiada za rozwój produktów i usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową oraz pozycjonowanie rynkowe i komunikację marketingową marki DHL. Poprzednio przez 2,5 roku była Dyrektorem Marketingu w firmie InPost. Wcześniej przez 10 lat (2000-2010) pracowała w dziale marketingu Canal+ Cyfrowy, m.in. pełniąc funkcję dyrektora marketingu. Ukończyła Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym SGH.

Michał Mierzejewski - Zastępca Dyrektora Biura ds. usług KEP i eCommerce

Maciej Chłodziński, Ekspert ds. ekonomicznych i regulacyjnych w sektorze pocztowym, Quantif

Manager i doradca w kwestiach ekonomicznych i regulacyjnych w sektorze pocztowym. W trakcie kariery w KPMG doradzał regulatorom i operatorom pocztowym w kilku krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Specjalizuje się w zakresie podnoszenia efektywności operacyjnej i rentowności przedsiębiorstw oraz w zagadnieniach ochrony konkurencji.

Grzegorz Urban - Wice-Dyrektor, Strategy&Operations Consulting, PwC Polska

Łukasz Wysokiński - Dyrektor Rozwoju e-Logistics, OEX Cursor S.A.

Manager mogący się pochwalić wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów oraz sprzedaży m.in. w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Foods. W strukturach OEX Cursor S.A. od 2012r., od tego roku pełni funkcję dyrektora rozwoju e-logistics. Jest odpowiedzialnmy za rozwój biznesu oraz wdrażanie nowych procesów end2end w zakresie platform sprzedażowych. Prywatnie oddaje się niecodziennej pasji - przywraca do życia zabytkowe zegary i zegarki.


Michał Czechowski - Członek Zarządu i COO, NoaTech Sp. z o.o.

Współzałożyciel, Członek Zarządu i COO NoaTech  - firmy zajmującej się optymalizacją sprzedaży i dystrybucji poprzez wykorzystanie rozwiązań samoobsługowych. Odpowiedzialny za wdrożenie SWIPBOX - rozwiązania do optymalizacji pierwszej i ostatniej mili kurierskiej, rozwój nowych produktów, nawiązywanie relacji biznesowych oraz projektowanie nowoczesnych rozwiązań automatyzujących sprzedaż, logistykę i dystrybucję produktów oraz usług. Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Szkoły Technik Komputerowych. Ukończył kurs Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Swoją przygodę z biznesem rozpoczął ponad 13 lat temu. Zdobywał doświadczenie w zakresie R&D rozwiązań dla takich branż, jak bankowość, logistyka czy retail obsługując międzynarodowe banki i korporacje. W roku 2013 współtworzył spółkę NoaTech w portofolio, której znaleźć można takie rozwiązania, jak : Butlomaty (samoobsługowe urządzenia do wymiany i sprzedaży butli gazowych), RetailBox (urządzenia do automatyzacji płatności gotówkowych), wpłatomaty zabudowane na samochodach osobowych i wiele innych rozwiązań.

Tomasz Banacki - Specjalista ds. Sprzedaży - Samochody Użytkowe, Porsche Inter Auto Sp. z o.o.

dr Rafał Szczęsny, Radca Prawny, Partner Zarządzający w kancelarii prawnej Kobiela Szczęsny

Specjalizuje się w prawie spółek, prawie autorskim i własności przemysłowej, prawie konkurencji, publicznym prawie gospodarczym (w tym prawo farmaceutyczne i prawo pocztowe). Autor monografii: „Zarząd w spółkach kapitałowych", „Reklama farmaceutyczna i pokrewna" oraz szeregu artykułów zwłaszcza z zakresu prawa handlowego w specjalistycznych czasopismach prawniczych; wyróżniony w konkursie Przeglądu Prawa Handlowego na najlepszą pracę magisterską obronioną w roku akademickim 2001/2002, a w 2007 r. jako najlepszy aplikant przez swoją okręgową izbę radców prawnych; brał udział w wielu transakcjach z zakresu korporacyjnego prawa spółek z udziałem spółek zagranicznych.

WSTĘP PROGRAM PRELEGENCI REGULAMIN FORMULARZ SPONSORING FOLDER
 
  Copyright © 2008-2010 Adventure Consulting. Wszelkie prawa zastrzeżone.